Ocena instytucji

23%
Skorzystałoby ponownie: 6
77%
Nie skorzystałoby ponownie: 20
Zobacz statystyki
Virgin Mobile

Virgin Mobile

Ocena użytkowników

23%
Skorzystałoby ponownie: 6
77%
Nie skorzystałoby ponownie: 20

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 6
    • Głosy negatywne: 20
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
42%
58%
Jak oceniasz pracowników?
32%
68%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
44%
56%

Opinie o Virgin Mobile

Korzystasz z usług Virgin Mobile? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Virgin Mobile

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Virgin Mobile

  • Arnold

    , w dniu 06.05.2018Ocena:
    Uwaga kupiłem smartfona xiomi i potrzebowałem karty nano SIM. Żeby ją

    Uwaga kupiłem smartfona xiomi i potrzebowałem karty nano SIM. Żeby ją zamówić straciłem 4 dni widzenia na słuchawce po 40 minut na infolinii.zeby jakiś typ...odebrał....wogole co to ma znaczyć że konsultantka nie znając mnie wali mi na tym??? WTF? Co to koleżanka czy pracownica...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    12Przydatność opinii
  • Neo1000

    , w dniu 18.04.2018Ocena:
    Katastrofa. Jestem dopiero w trakcie przenoszenia...

    ...numeru i już nie odpisują na maile. Zadałem jedno, ważne dla mnie i niewygodne dla nich, pytanie i cisza. Chyba zgłupiałem przenosząc nr do nich.

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • Damian123

    , w dniu 23.03.2018Ocena:
    Cięzko z zasięgiem, nawet w większych miastach,

    założyłem nowy numer w Mobile Vikings, zdecydowanie lepiej jest jeżeli chodzi o zasięg w większych miastach. I cena mi bardziej pasuje.

    Ta opinia jest przydatna
    9Przydatność opinii
  • przenoszeNumerDoKonkurencji

    , w dniu 09.03.2018Ocena:
    Jeśli chodzi o kontakt z biurem obsługi - dno,

    metr mułu i wodorosty; dopóki miałam numer gdzieś indziej, a na infolinię tej dziewiczej sieci dzwoniłam wyłącznie w celu zasięgnięcia informacji o formalnościach związanych z przeniesieniem do Virgin - czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem wynosił max. trzy minuty. Od momentu...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    7Przydatność opinii
    • Eryk

      , w dniu 25.05.2018
      Potwierdzam, że ta firma to totalne DNO. W momencie podpisania umowy wszystko ładnie i pięknie tylko później wyrwać się z niej to droga przez mękę. Omijajcie z daleka!
    • Wypowiedz się
  • PATI87

    , w dniu 13.02.2018Ocena:
    Witam 2 rzeczy bardzo denerwują mnie pierwsza...

    ...czas oczekiwania na połączenie z biurem obsługi to przynajmniej 40 min oczekiwania druga nie odpisują na maile nie mogę się doprosic o cesję zapewniali że 2 tygodnie a czekam już lekko ponad miesiąc Skandal ogólnie nie polecam nikomu tej sieci.

    Ta opinia jest przydatna
    15Przydatność opinii