Ocena instytucji

12%
Skorzystałoby ponownie: 29
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 210
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

12%
Skorzystałoby ponownie: 29
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 210

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 29
    • Głosy negatywne: 210
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
14%
86%
Jak oceniasz pracowników?
15%
85%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
18%
82%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • Ja z Warszawy

    , w dniu 22.01.2019Ocena:
    Nigdy więcej tej telewizji i internetu. Co innego...

    ...wciskają przez telefon a co innego próbują wcisnąć klientowi. Znajdą wszędzie lukę żeby dorobić się każdych ochłapów. Omijajcie tą firmę z daleka ! ! !

    Ta opinia jest przydatna
  • Ja

    , w dniu 22.01.2019Ocena:
    Dno, dna. Komunikacja z infolinią i...

    ...przedstawicielem porażka. Stanowczo nie polecam.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • KRYSTYNA

    , w dniu 21.01.2019Ocena:
    PRZED PODPISANIEM UMOWY WSZYSCY MILI , UMOWA NA 24...

    ...MS. SAMOCZYNNIE SIĘ ODNAWIA BEZ ŻADNEGO TELEFONU CZY ZAWIADOMIENIA , UTRUDNIENIA PRZY REZYGNACJI , CHCĄ PODPIS ELEKTRONICZNY I NIE PRZYJMUJĄ DO WIADOMOŚCI WYPOWIEDZENIA NATYCHMIASTOWEGO .ZA 9 DNI SPÓŹNIENIA NALICZAJĄ NOTĘ W WYS. 60 ZŁ . CIEKAWE CO NA TO URZĄD SKARBOWY , WALCZĄ O TE...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    • Vectra S.A.

      , w dniu 22.01.2019
      Krystyno, zgodnie z warunkami umowy po zakończeniu okresu zobowiązania np. 24 miesięcy umowa automatycznie przechodzi na czas nieokreślony. W przypadku chęci zrezygnowania z niej musi zostać zachowany miesięczny okres wypowiedzenia, a formy w jaki sposób można to zrobić zawarte są w Ogólnych Warunkach Umowy. Sprzęt należy zwrócić w ciągu 14 dni po zakończeniu umowy. W przypadku przekroczenia tego terminu naliczana jest opłata za nieterminowy zwrot jeżeli został on dokonany w ciągu 180 dni od dnia końca umowy. Informacja o tym znajduje się w cenniku oraz na potwierdzeniu złożenia rezygnacji.
    • Wypowiedz się
  • vectra gdynia qrwa swinia

    , w dniu 18.01.2019Ocena:
    Na wstępie, nie polecam nikomu, nic nie działa,

    ale chciałbym zwrócić uwagę tu na coś innego. Mianowicie, znasz się na routerach? Masz doświadczenie w IT? Chcesz sobie zmienić głupie hasło, bo podejrzewasz, że ktoś się dopiął, ha! zapomnij, ani nazwy sieci, ani hasła nie zmienisz, nie wspominając o dostepie do routera....zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    • Vectra S.A.

      , w dniu 22.01.2019
      Zarówno nazwę sieci jak i hasło można zmienić po zalogowaniu się do Strefy Klienta na stronie ebok.vectra.pl. Możliwość zalogowania się na modem i dokonywania zmian bezpośrednio na nim obecnie dostępna jest w przypadku umów biznesowych.
    • Wypowiedz się
  • Anna

    , w dniu 17.01.2019Ocena:
    Nie przysyłają faktur a po kilku miesiącach...

    ...żądają odsetek.Umowa to umowa jak na meila faktury to na meila i .No cóż taka vectra

    Ta opinia jest przydatna
    • Vectra S.A.

      , w dniu 21.01.2019
      Anno, w zależności od sposobu dostarczania rachunków na jaki się zdecydowałaś są one dostarczane co 6 miesięcy w formie blankietów płatniczych lub co miesiąc jako faktura VAT wysyłana listownie lub dostępna w wersji elektronicznej po zalogowaniu się do Strefy Klienta na stronie ebok.vectra.pl. Jeżeli faktury są wysyłane do Ciebie listownie prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl wraz z informacją, których faktur nie otrzymałaś. W innych przypadku prosimy o zalogowanie się do Strefy Klienta.
    • Wypowiedz się