Ocena instytucji

9%
Skorzystałoby ponownie: 32
91%
Nie skorzystałoby ponownie: 309
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

9%
Skorzystałoby ponownie: 32
91%
Nie skorzystałoby ponownie: 309

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 32
    • Głosy negatywne: 309
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
11%
89%
Jak oceniasz pracowników?
12%
88%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
14%
86%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • MK

    , w dniu 13.05.2020Ocena:
    Beznadziejny internet. Prędkości deklarowane to...

    ...jakieś science fiction - nie ma nawet 1/3 tego. Połączenie rwie się często. Uczestnictwo w videokonferencji niemożliwe. Za co ja płacę???

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 14.05.2020
      MK, rozumiemy, że spadki prędkości internetu mogą być dla Ciebie uciążliwe. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby usługi świadczone były na najwyższym poziomie dlatego zależy nam na zweryfikowaniu opisywanych przez Ciebie nieprawidłowości. W celu sprawdzenia poprawności działania usługi niezbędne jest podanie danych abonenckich. W związku z tym zachęcamy do ich przesłania wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl
    • Wypowiedz się
  • Rafał

    , w dniu 12.05.2020Ocena:
    Łącza Vektry są beznadziejne. Często brak...

    ...sygnału albo jest głos a niema wizji lub odwrotnie a na usunięcie trzeba czekać bardzo długi czas

    Ta opinia jest przydatna
    • Vectra S.A.

      , w dniu 14.05.2020
      Rafale, rozumiemy, że zakłócenia w odbiorze sygnału telewizji są dla Ciebie uciążliwe. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby usługi świadczone były na najwyższym poziomie dlatego zależy nam na zweryfikowaniu opisywanych przez Ciebie nieprawidłowości. W celu sprawdzenia poprawności działania usługi niezbędne jest podanie danych abonenckich. W związku z tym zachęcamy do ich przesłania wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl
    • Wypowiedz się
  • Simon

    , w dniu 11.05.2020Ocena:
    Vectra jest firmą, która naraziła moje zdrowie...

    ...a nawet życie żądając pilnego oddania dekodera pomimo epidemii koronawirusa. Kazali mi biegać z dekoderem i przyjmować ludzi do swojego mieszkania, ponieważ musieli zainstalować nowy dekoder. Przyszły do mnie dwie osoby ale jedna kompletnie nic nie robiła. Jest epidemia a przez tą...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Nisia

    , w dniu 11.05.2020Ocena:
    Firma, której nie polecam nikomu!!! Kwoty na...

    ...strefie klienta na koniec miesiąca naliczane są nie wiadomo skąd a za korekty faktur na które długo się czeka nikt nie przeprasza . Nieuczciwie naliczane kwoty !

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 14.05.2020
      Nisia, przepraszamy, jeżeli naliczenia na fakturze były błędne i wymagały korekty. Rozumiemy, że konieczność oczekiwania na weryfikację opłat była dla Ciebie uciążliwa. Jeżeli w dalszym ciągu nie zgadzasz się z wystawionymi dokumentami finansowymi to zachęcamy do kontaktu na adres jakoscpomoc@vectra.pl wraz z podaniem danych abonenckich i opisem sytuacji. Zapewniamy, że przeanalizujemy kwestię poprawności rachunków.
    • Wypowiedz się
  • Krzysztof

    , w dniu 18.04.2020Ocena:
    Niska jakość usług. Na telefon stacjonarny...

    ...zainstalowany kilka dni temu do tej pory nie można sie dodzwonic. Niestety, czas oczekiwania na pomoc techniczną jest niesamowicie długi. Kiedy, jednak chcemy wykupić nową usługe, natychmiast konsultant odbiera.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 22.04.2020
      Krzysztof, przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na połączenie z działem technicznym. Zgłoszenie można wysłać również mailowo na kontakt@vectra.pl.
    • Wypowiedz się