Ocena instytucji

11%
Skorzystałoby ponownie: 29
89%
Nie skorzystałoby ponownie: 237
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

11%
Skorzystałoby ponownie: 29
89%
Nie skorzystałoby ponownie: 237

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 29
    • Głosy negatywne: 237
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
13%
87%
Jak oceniasz pracowników?
14%
86%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
17%
83%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • Kasia

    , w dniu 24.05.2019Ocena:
    Mto nie internet tylko pozeranie kasy!! Zawsze...

    ...brak z siecią porażka.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Maniek

    , w dniu 10.05.2019Ocena:
    Witam banda złodziej i patałachów. Nie polecam.

    Nigdy więcej.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 13.05.2019
      Maniek, co zdecydowało o tak krytycznej ocenie naszej firmy?
    • Wypowiedz się
  • ader

    , w dniu 10.05.2019Ocena:
    Komunikacja między ludźmi na linii...

    ...klient-infolinia-technik tragedia. Ustalasz godzinę wizyty technika na 17 a on przychodzi na 16 i wpisuje, że o 16 nie zastał nikogo. Farsa. Na infolinii próbują odsyłać klienta(intruza jednego) od jednej do drugiej osoby. Nigdy więcej ….

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 13.05.2019
      ader, przepraszamy, że zlecenie nie było realizowane w dogodnym dla Ciebie terminie. Zlecenia serwisowe mają dwu godzinne terminy realizacji i w ich trakcie należy być w lokalu ponieważ nie dyspozycja dotycząca wizyty o konkretnej godzinie nie zawsze może być wzięta pod uwagę ze względu na inne zgłoszenia. Jeżeli nowy termin wizyty nie został jeszcze umówiony prosimy o kontakt na adres jakoscpomoc@vectra.pl wraz z podaniem danych abonenckich oraz dogodnego terminu, w którym wizyta mogłaby się odbyć.
    • Wypowiedz się
  • Zniszczę vectre za krzywdę która mi wyrządziła

    , w dniu 08.05.2019Ocena:
    Vectra to gówno nie polecam , które dzięki...

    ...niskiej cenie trzyma się na rynku. Mam nadzieję że ci złodzieje zbankrutują. W połowie domu nie ma internetu na telewizorze również problemy techniczne występują 3 razy częściej niż u innych dostawców np UPC. Internet, o ile tak to coś można nazwać internetem jest również...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    • Vectra S.A.

      , w dniu 13.05.2019
      "Zniszczę vectre za krzywdę która mi wyrządziła", prosimy o przesłanie szczegółowego opisu zauważonych nieprawidłowości w działaniu usługi wraz z podaniem danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl. Zweryfikujemy dlaczego usługa nie działa u Ciebie poprawnie. Dodatkowo w poprawie działania sygnału Wi-Fi może pomóc zmiana kanału nadawania. Można go w bardzo prosty sposób zmienić po zalogowaniu się do Strefy Klienta na stronie ebok.vectra.pl w zakładce konfiguracja urządzeń. Zachęcamy do przetestowania wszystkich dostępnych kanałów, aby zoptymalizować sygnał w Twoim lokalu. Zachęcamy również do zapoznania się z informacjami dotyczącymi tego rodzaju połączenia zawartymi na stronie www.vectra.pl/wifi.
    • Wypowiedz się
  • udacznik

    , w dniu 03.05.2019Ocena:
    je**ne nieudaczniki ku*wa grac sie nie da

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 13.05.2019
      udacznik, prosimy o przesłanie szczegółowego opisu zauważonych nieprawidłowości w działaniu usługi wraz z podaniem danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl. Zweryfikujemy dlaczego usługa nie działa u Ciebie poprawnie.
    • Wypowiedz się