Ocena instytucji

52%
Skorzystałoby ponownie: 18
48%
Nie skorzystałoby ponownie: 16
Zobacz statystyki
Toyota Bank Polska

Toyota Bank Polska

Ocena użytkowników

52%
Skorzystałoby ponownie: 18
48%
Nie skorzystałoby ponownie: 16

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 15
    • Głosy negatywne: 14
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 3
    • Głosy negatywne: 2

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
63%
37%
Jak oceniasz pracowników?
63%
37%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
55%
45%

Opinie o Toyota Bank Polska

Korzystasz z usług Toyota Bank Polska? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Toyota Bank Polska

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Toyota Bank Polska

  • były już klient banku

    , w dniu 20.09.2018Ocena:
    Konto 'jedyne' zamienili na konto 'moto'...

    ...różniące się znacznie między sobą. Nie było żadnego powiadomienia klientów, nie dano możliwości wyboru na inne konto albo rezygnację z usług banku. Wszystko tajne i z zaskoczenia.

    Ta opinia jest przydatna
  • Robert

    , w dniu 21.07.2018Ocena:
    Oszuści nie zwracają prowizj sprawe mam w...

    ...sądzie i mam wygraną już

    Ta opinia jest przydatna
    6Przydatność opinii
  • ******

    , w dniu 20.03.2017Ocena:
    Stanowczo Odradzam Leasing w Toyota Leasing...

    ...Polska!!! Nie ma dostępu do konta leasingu, nie ma podglądu wpłacanych rat ani historii rachunku! Kontakt z tzw infolinią jest tragiczny! czekałam na korektę faktury 4 miesiące! a w międzyczasie windykacja się zgłosiła i musiałam zapłacić koszty windykacyjne 1600 zł!!!! I do...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    23Przydatność opinii
  • Bogdan 22

    , w dniu 16.02.2017Ocena:
    Nie udało mi się założyć lokaty w tym banku.

    Lokata internetowa polega w tym banku na tym, że najpierw trzeba czekać na telefon przedstawiciela banku (w moim przypadku 2 dni), a potem na kuriera z dokumentami. Ja tego kuriera nie doczekałem (3 monity telefoniczne nie zadziałały). Wydawało mi się, że za czwartym razem, gdy...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    17Przydatność opinii
  • trzym

    , w dniu 25.01.2017Ocena:
    Odradzam, wydają kartę płatniczą, którą...

    ...później nie na każdym terminalu zapłacisz. Przy próbie płatności wyskakuje komunikat : "transakcja odrzucona" pomimo, że ma się wystarczającą sumę na rachunku. A jak złoży się reklamację to tłumaczą się, że karta została zablokowana. Dziwne bo po blokadzie udało mi się...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    25Przydatność opinii