Ocena instytucji

23%
Skorzystałoby ponownie: 296
77%
Nie skorzystałoby ponownie: 990
Zobacz statystyki
T-Mobile

T-Mobile

Ocena użytkowników

23%
Skorzystałoby ponownie: 296
77%
Nie skorzystałoby ponownie: 990

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 296
    • Głosy negatywne: 990
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
27%
73%
Jak oceniasz pracowników?
28%
72%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
29%
71%

Opinie o T-Mobile

Korzystasz z usług T-Mobile? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o T-Mobile

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o T-Mobile

  • Klientka

    , w dniu 04.10.2018Ocena:
    To jest jawne wprowadzanie w błąd klientów. Za...

    ...płacenie w terminie abonamentu przez ponad 10 lat konsultant telefonicznie zaproponował inne warunki niż otrzymałam w aneksie zmieniono mi taryfę na gorszą niż ustalono podczas rozmowy na szczęście mogę odstąpić od umowy. Macie racje firma stała się niesolidna

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
  • Agnes

    , w dniu 03.10.2018Ocena:
    Mam abonament od miesiąca i przeklinam dzien w...

    ...którym tam poszłam. Mialm płacić 140 faktura przyszła na 240 I zapłaciłam umowne 50 czyli 290 zl. Nigdy więcej omijajcie to szerokim łukiem.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Ola

    , w dniu 03.10.2018Ocena:
    Zawiodłem się na sieć t mogile dołączyła mi...

    ...do rachunku niesłusznie kwotę pieniędzy i mówi że wszystko ok sprawa będzie w UOK

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • keri

    , w dniu 03.10.2018Ocena:
    Mieliśmy u nich 5 telefonów przez wiele lat.

    Przy rozwiązaniu umowy w punkcie nie poinformowano nas, że równolegle należy rozwiązać umowę na pakiet lojalnościowy ,,Family+" zarejestrowany pod jakimś dodatkowym numerem. Po przyjściu rachunku za ten pakiet poszliśmy do punktu załatwić definitywnie problem kończąc i tę umowę...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Kasia

      , w dniu 03.10.2018
      Moja sytuacja jest dokładnie taka sama. Mimo, że otrzymałam potwierdzenie pisemne, że umowa "Family+" zostaje rozwiązana z dniem 20.07.18r, cały czas przychodzą faktury. W mojej obecności podczas wizyty w salonie z takim problemem przyszły jeszcze 3 osoby, więc coś jest na rzeczy. Lektura umowy niewiele daje, bo informacje nt. konieczności osobnego rozwiązania tej tajemniczej umowy, są najzwyczajniej zakamuflowane. Osobiście uważam, że z chwilą, kiedy klient chce zmienić operatora, T-mobile , w ramach kary chyba, nakłada na niego haracz.
    • Wypowiedz się
  • Marzena

    , w dniu 02.10.2018Ocena:
    W rozmowie telefonicznej konsultant zapewnia ze...

    ...urzadzenie ma 24 raty , przy innej umowie konsultant zapytany jaka wartosc stanowi rata jaka abonament mowi ze to nie moja sprawa przeciez. Obie umowy warunki niezgodne z rozmowa telefoniczna ktora PRZECIEZ JESTBREJESTROWANA i w obu przypadkach TMOBILE MA TO GDZIES stwierdzajac ze klient mogl...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii