Ocena instytucji

22%
Skorzystałoby ponownie: 79
78%
Nie skorzystałoby ponownie: 285
Zobacz statystyki
Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank

Ocena użytkowników

22%
Skorzystałoby ponownie: 79
78%
Nie skorzystałoby ponownie: 285

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 73
    • Głosy negatywne: 257
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 6
    • Głosy negatywne: 28

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
29%
71%
Jak oceniasz pracowników?
26%
74%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
24%
76%

Opinie o Santander Consumer Bank

Korzystasz z usług Santander Consumer Bank? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Santander Consumer Bank

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Santander Consumer Bank

  • Artur

    , w dniu 01.12.2018Ocena:
    Zdecydowanie odradzam ten bank. Obsługa kredytu...

    ...hipotecznego, przeniesionego z DB jest dramatycznie zła. Nie można dokonać nadpłaty kapitału online - pomimo zapewnień infolinii że jest to możliwe. Trzeba się w tej sprawie zgłosić do oddziału banku. Pomimo zlecenia dyspozycji w oddziale nie dotrzymują terminów jej realizacji....zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
    • Rex

      , w dniu 04.12.2018
      Osoba ocenia inny bank.
    • Zespół_Santander

      , w dniu 27.12.2018
      Panie Arturze, jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, natomiast z poziomu komentarzy nie mamy możliwości jej weryfikacji. W takim wypadku przysługuje Panu prawo do złożenia reklamacji. Wszystkie informacje na ten temat znajdują się na naszej stronie internetowej. Pozdrawiam, Andrzej.
    • Wypowiedz się
  • CHWDSantanderowi

    , w dniu 28.11.2018Ocena:
    c.d. Jeśli chcecie mieć dostęp do swoich...

    ...pieniędzy, Santander już zadba, żeby w krytycznych momentach, jak przed dniami niehandlowymi albo w dniu płatności faktury, was od nich odciąć na kilkanaście/kilkadziesiąt godzin, o ile jej nie zaiwanią, kłamiąc w odpowiedzi na reklamację, że to nie jego wina, a kasę przecież...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    10Przydatność opinii
  • CHWDSantanderowi

    , w dniu 28.11.2018Ocena:
    Kradną pieniądze z konta podczas...

    ...niesygnalizowanej awarii. Nie są w stanie po prawie dwóch miesiącach dokładnie powiedzieć, kiedy oddadzą. Telefony i reklamacje nie działają. Człowiek płaci za infolinię i rozmawia ze spławiającym go debilem po 40 minutach czekania, bo mieli zły dzień i dużo ukradli wielu...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
    • Rex

      , w dniu 04.12.2018
      Santander consumer nie ma kont. Jezeli nie potrafisz czytać to bez kom.
    • Wypowiedz się
  • były klient BD uszczęśliwiony Santanderem

    , w dniu 25.11.2018Ocena:
    Zdecydowanie nie polecam. Zostałam przeniesiona...

    ..."na siłę" z DB i już mam dość. Dwa razy migrowanie danych z dawnych systemów DB, bo za pierwszym razem przeniesiono do nowego systemu tylko pocztę. Za drugim razem poszczególne rachunki zostały przeniesione, ale straciły się wszystkie ustawienia zleceń stałych. Obsługa na...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    8Przydatność opinii
  • Marta

    , w dniu 19.11.2018Ocena:
    Wrocław, ul. Powst. Śl.: Brak obsługi,

    najprostsza transakcja trwa 2 godz!!!!! Nie polecam

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii