Ocena instytucji

24%
Skorzystałoby ponownie: 79
76%
Nie skorzystałoby ponownie: 251
Zobacz statystyki
Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank

Ocena użytkowników

24%
Skorzystałoby ponownie: 79
76%
Nie skorzystałoby ponownie: 251

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 73
    • Głosy negatywne: 231
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 6
    • Głosy negatywne: 20

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
30%
70%
Jak oceniasz pracowników?
28%
72%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
26%
74%

Opinie o Santander Consumer Bank

Korzystasz z usług Santander Consumer Bank? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Santander Consumer Bank

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Santander Consumer Bank

  • weksel

    , w dniu 28.03.2018Ocena:
    Radziłbym państwu zmienić ludzi na infolinie. W...

    ...salonach gdzie świadczą usługi telekomunikacyjne jest nawet lepsza obsługa. Poniżej poziomu krytyki.

    Ta opinia jest przydatna
    13Przydatność opinii
  • Zdzisław567

    , w dniu 27.03.2018Ocena:
    Pod względem windykowania klientów ten bank...

    ...przekracza wszelkie możliwe normy zachowania, nie ma gorszego a wiele już sprawdziłem! Żaden bank nie wydzwania jak ten po kilkadziesiąt razy dziennie po kilku dniach opóźnienia w ratach. A wynajmowanie Kaczmarski Inkaso to już szczyt chamstwa, żadna lichwa pozabankowa nie narobi wam...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    14Przydatność opinii
  • robert74

    , w dniu 07.03.2018Ocena:
    PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH trzymajcie się z dala od...

    ...tego banku, zwykli oszuści. Okłamują klienta na każdym kroku. Pani co innego mówi a co innego daje do podpisania. Skargi, reklamacje odrzucają. Chamstwo, niekompetancja, a przede wszystkim brak poszanowania i empatii dla klienta. NIGDY WIĘCEJ

    Ta opinia jest przydatna
    13Przydatność opinii
  • MARIAN

    , w dniu 13.02.2018Ocena:
    Do wszystkich czytających !!! Jeśli macie...

    ...potrzebę skorzystania z usług banku to każdy inny a nie Santander chyba ze macie stalowe nerwy Przy opóźnieniu z jedna rata podkreślam jedna rata i tylko o kilka dni będzie wydzwaniał Kaczmarski inkaso np po20 kilka razy w ciągu dnia zaczynajac od godz 7:30 +- a bezczelność...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    17Przydatność opinii
  • XYZ

    , w dniu 10.02.2018Ocena:
    Chcieliśmy wziąć sprzęt na raty wniosek...

    ...składaliśmy w piątek decyzja była dopiero w poniedziałek i była zgoda lecz tylko 3 dni na podpisanie umowy nie mieliśmy takiej możliwości wiec poszliśmy w następny weekend i dowiedzieliśmy się ze nie możemy wnioskować kolejny raz ponieważ będzie odmowa chociaż pare dni temu...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    14Przydatność opinii