Ocena instytucji

70%
Skorzystałoby ponownie: 1281
30%
Nie skorzystałoby ponownie: 512
Zobacz statystyki
PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Ocena użytkowników

70%
Skorzystałoby ponownie: 1281
30%
Nie skorzystałoby ponownie: 512

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 660
    • Głosy negatywne: 307
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 454
    • Głosy negatywne: 159
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 167
    • Głosy negatywne: 46

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
71%
29%
Jak oceniasz pracowników?
75%
25%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
66%
34%

Opinie o PKO Bank Polski

Korzystasz z usług PKO Bank Polski? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o PKO Bank Polski

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o PKO Bank Polski

  • Magda

    , w dniu 31.12.2018Ocena:
    Od marca 2018 niespodziewanie saldo mojego konta...

    ...widoczne w aplikacji mobilnej powiększyło się o 500 zł, czego nie zauważyłam wówczas. Jak później odkryłam był to limit debetu przypisany do konta. Zwiększona kwota była opisana jako ,,dostępne środki'' i ,,saldo'', a więc była to informacja nieprawdziwa. Kwota 500 zł nie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Joa

    , w dniu 27.12.2018Ocena:
    Brak kompetencji!!! Pani z infolini do dziś nie...

    ...oddzwoniła.... Miała to zrobić do 15 minut i odpowiedzieć na moje pytanie....zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
  • Radosław nie zadowolony klient !!!

    , w dniu 27.12.2018Ocena:
    Obsługa klienta dramat pomimo Aurum bankowości osobistej w Państwa Banku

    Obsługa klienta dramat pomimo Aurum bankowości osobistej w Państwa Banku za karzdym razem spotykam sie z nie przychylnością obsługi 30 min czekałem w dniu dzisjszym z dwójka dzieci po czym usłyszałem nie jest pan umówiony nie obsłużymy Pana, odparłem do widzenia i wyszedłem !!!!!...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Maciek

    , w dniu 18.12.2018Ocena:
    Bank jak bank prawda jest taka że wszystkim...

    ...wpływają tam wynagrodzenia renty itd lecz duża cześć społeczeństwa korzysta z chwilówek i innych nieprzyjaznych firm bo według banku zdolności kredytowej brak. Pani jakaś zerka w komputer i system podpowiada tak lub zazwyczaj nie. Bank powinien w jakiś sposób pomagać zwykłym...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    8Przydatność opinii
    • Iza

      , w dniu 18.12.2018
      Niestety prawda może kiedyś rąbnie jakiś meteoryt i rozwali ten cały syf.
    • Wypowiedz się
  • Uzytkownik

    , w dniu 09.12.2018Ocena:
    Bardzo jestem zaskoczony praca infolinii banku...

    ...24/7 , w nocy kiedy moja karta została nagle zablokowana , miła pani Monika Zabrowska ( na ile pamietam nazwisko) pomogła w rozblokowaniu karty i wyjaśniła wszystkie pytania . Dzieukuje , więcej takich pracowników :)

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii