Ocena produktu

69%
Skorzystałoby ponownie: 9
31%
Nie skorzystałoby ponownie: 4
Zobacz statystyki
Idea Bank

Konto Idealne - Idea Bank

Ocena użytkowników

69%
Skorzystałoby ponownie: 9
31%
Nie skorzystałoby ponownie: 4

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
75%
25%
Jak oceniasz szybkość zawarcia?
88%
12%
Czy uważasz, że produkt jest atrakcyjny?
88%
12%

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
75%
25%
Jak oceniasz szybkość zawarcia?
88%
12%
Czy uważasz, że produkt jest atrakcyjny?
88%
12%
Powrót na stronę opinii o produktach

Konto Idealne

Konto Osobiste Idea Banku to 0zł za prowadzenie, 0zł za przelewy zewnętrzne w Internecie oraz 2,99zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce.

Dodaj opinię o Konto Idealne

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Konto Idealne

  • Egon

    , w dniu 30.04.2017Ocena:
    Sensowne konto na jasnych warunkach. Jedno z...

    ...lepszych, więc mam.

    Ta opinia jest przydatna
    • HANS

      , w dniu 03.12.2019
      zobaczyta puzniej co te oszusty zrobia
    • Wypowiedz się
  • nika

    , w dniu 16.11.2016Ocena:
    Mam Konto Idealne od paru lat ,oceniam ten bank na...

    ...5+. Konto założyłam przypadkiem bo mieli dobre lokaty ,prosty mechanizm zakładania lokat a na koncie oszczędnościowym odsetki naliczane codziennie co cieszy oko.Uczciwy i przyjazny bank dla wszystkich.

    Ta opinia jest przydatna
  • Marta

    , w dniu 24.05.2016Ocena:
    Mam to konto już ładny kawałek czasu i nie...

    ...mogę narzekać. Za prowadzenie nie płacę, nie zauważyłam też problemu z zarządzaniem online, przynajmniej w tych funkcjach, z których korzystam, a dostęp do Idea Hub już nie raz uratował mi spotkania służbowe w czasie podróży, bo nie jest łatwo znaleźć salkę konferencyjną...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Kem

    , w dniu 09.02.2016Ocena:
    Mam od lat to konto.Wszystko działało do momentu gdy na siłę

    Mam od lat to konto.Wszystko działało do momentu gdy na siłę przeniesiono to konto to systemu CLOUD.Nic nie działa,wyskakuje ciągle komunikat o błędzie,automatycz-ne wylogowywanie.Kontak-t z działem technicznym nic nie daje.Są głusi na zgłaszany problem i nie odpowiadają na...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    • nika

      , w dniu 16.11.2016
      nigdy nie spotkałam się z opisanymi przez ciebie problemami a też zmieniono mi opcje na CLOUD.Otwórz konto przez inną przeglądarkę,może to problem w twoim laptopie?
    • Kem

      , w dniu 16.11.2016
      Dziękuję za podpowiedź. Zmiana przeglądarki nie poprawiła nic w działaniu strony.
    • Wypowiedz się
  • Aleksander

    , w dniu 15.12.2014Ocena:
    Bank od trzech lat karmi klientów obiecankami...

    ...wprowadzenia aplikacji do bankowości mobilnej. Żałosne. Do tego bombardują klientów niechcianymi "darmowymi" usługami. Amatorszczyzna do kwadratu. Uciekam od nich.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
1 2 3 »