Ocena instytucji

46%
Skorzystałoby ponownie: 301
54%
Nie skorzystałoby ponownie: 319
Zobacz statystyki
Idea Bank

Idea Bank

Ocena użytkowników

46%
Skorzystałoby ponownie: 301
54%
Nie skorzystałoby ponownie: 319

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 195
    • Głosy negatywne: 266
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 58
    • Głosy negatywne: 26
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 48
    • Głosy negatywne: 27

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
41%
59%
Jak oceniasz pracowników?
43%
57%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
44%
56%

Opinie o Idea Bank

Korzystasz z usług Idea Bank? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Idea Bank

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Idea Bank

  • Zawiedziona

    , w dniu 06.07.2016Ocena:
    Niekompetencja i gra na zwłokę Całkowicie...

    ...zgadzam się z opinią xxx. W moim przypadku, p. Barbara Ciołkowska, doradca kredytowy błędnie wyliczyła odsetki w okresie karencji spłaty kap[itału. Harmonogram spłat, który dostałam po uruchomieniu kredytu pokazał ... o 70% wyższą kwotę. Dodatkowo bank zwleka z wpisem do księgi...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    6Przydatność opinii
    • Zawiedziona

      , w dniu 12.07.2016
      Szkoda mi na to czasu. Zachowania Idea Banku świadczą o wysokiej arogancji i niskim profesjonaliźmie.
      Jakie znasz jeszcze portale finansowe na których warto podzielić się opinią o banku?
    • Ferdek

      , w dniu 15.07.2016
      Uważasz że masz rację, a nie chcesz się odwołać - trochę mnie to dziwi. Ja bym jednak próbował.
    • Zawiedziona

      , w dniu 15.07.2016
      Ferdku, normalni ludzie nie dokonują pozytywnych wpisów na forum po to tylko by zakomunikowa światu że ich konto zwyczajnie działa. A taki jest Twój pierwszy wpis. Nie jesteś jednak na tym forum jedynym płatnym posłańcem Idea Banku.

      Radzisz odwołać się od decyzji. Do kogo?
      Standardowo, żadna instytucja nie wyda decyzji poważającej swoją poprzednią decyzję. Chyba że dostarczy się nowe fakty lub dowody. A u mnie nie sie nie zmieniło. Dlatego odwołuję się, ale do innej instytucji.
    • Ferdek, trochę smutny

      , w dniu 20.07.2016
      Zawiedziona, normalni ludzie korzystają z opiniarki, aby pozostawić opinię. Ja rozumiem, że "kto nie z nami, ten przeciwko nam", ale chyba trochę przesadzasz. Dodałem opinię taką jaką mam, trudno, żebym opiniował na podstawie cudzych doświadczeń. Jak będę miał problemy z idea bankiem to pewnie wrócę tu i o tym napiszę, ale póki co nie mam powodów (odpukać). Jestem zwolennikiem pokojowego i polubownego rozwiązywania problemów, dlatego Twoje oskarżenie w moim kierunku jest trochę nie fair. Odpisałem, bo chciałem wesprzeć dobrym słowem. Z doświadczenia w innym miejscu wiem, że można odwołać się od rozpatrzonej reklamacji. Sam miałem taką sytuację tyle, że w biurze podróży. I o dziwo rozpatrzono ją na moja korzyść po takim odwołaniu. Mam nadzieję, że jednak uda Ci się poukładać sprawy z bankiem. Pozdrawiam i powodzenia życzę.
    • Zawiedziona

      , w dniu 21.07.2016
      Z jakich opiniarek warto skorzystać?
    • Wypowiedz się
  • kris

    , w dniu 12.04.2017Ocena:
    Porażka. Pierwsze wrażenie megapozytyw. I tu...

    ...koniec. W oddziale nie maja pojęcia o tabeli opłat i prowizji rezygnuje z konta. Przy drugiej wizycie otwieram konto, wpłacam kilkanaście tys., po ponad 3 tyg nie mam wciąż karty - praktycznie brak możliwości korzystania ze zdeponowanych środków. Przy próbie jakiejkolwiek rozmowy z...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
    • Karol

      , w dniu 12.04.2017
      Zgadzam sie.NIE POLECAM! IDEA BANK nie jest dla przedsiebiorcow, przy kazdej umowie jest haczyk, oplaty za karte bez aktywacji, rachunki nie sa systematycznie zamykane. Wciaz maja problemy systemowe. Brak ludzi do pracy co mnie nie dziwi...wyzysk totalny!
    • Waldek

      , w dniu 13.04.2017
      Problemy techniczne to akurat zdarzają się w każdym banku. Większość problemów jak dla mnie bierze się z nieczytania umów i niepytania, kiedy się nie jest pewnym. Ja zawsze pytałem i może dlatego nigdy nie miałem takich problemów jak panowie piszą
    • kris

      , w dniu 13.04.2017
      Te "problemy techniczne" to weryfikowanie klienta na podstawie danych jakich bank nie posiada. Padają pytania o dane, których bank nie posiada. Co do regulaminów to jak pisałem pracownicy go nie znają wmawiając mi nieistniejące opłaty. Dopiero weryfikacja potwierdza, że mam racje. Wg regulaminu karta powinna dotrzeć po 14 dniach, mija prawie miesiąc.
    • e-Pomoc Idea Bank

      , w dniu 19.04.2017
      Szanowny Panie,

      przykro nam w związku z wyrażoną tutaj opinią i trudnościami, jakie Pana spotkały. Chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem problemu oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

      Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej ustalić status karty i udzielić Panu stosownych wyjaśnień.

      Pozdrawiamy,
      e-Pomoc Idea Bank
    • kris

      , w dniu 19.04.2017
      Ponieważ przez infolinię nie udało mi się rozwiązać problemu, skorzystałem z wiadomości wysłanej z bankowości internetowej.Liczę na jakieś rozwiązanie problemu. Pozdrawiam Krzysztof
    • Wypowiedz się
  • Juwell

    , w dniu 17.08.2016Ocena:
    Bardzo zły Bank. Miałem konta w wielu bankach i...

    ...nigdy nie miałem najmniejszych problemów - do chwili kiedy nie założyłem konta w Ida Banku. Po roku, zorientowałem się, że konto które założyłem to nieporozumienie. Po dwóch latach zrezygnowałem. Niestety proces likwidacji konta to prawdziwy złodziejski majstersztyk. Dodam, że...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    10Przydatność opinii
    • Katarzyna

      , w dniu 21.08.2016
      Trudno skomentować, bo tak naprawdę nie podajesz żadnych konkretów - ani dlaczego rezygnujesz, ani o jakie roszczenia po stronie banku chodzi. Przecież jak by nie było zobowiązań, to nie byłoby i roszczeń, nie?
    • Juwell

      , w dniu 22.08.2016
      Konkrety: w trakcie trwania umowy (dwa lata) nie udało mi się skorzystać z usług banku, które mnie interesowały gdyż wielokrotnie obiecywano mi telefon od konsultanta. Nigdy to nie nastąpiło. Płaciłem za coś z czego nie korzystałem - więc zrezygnowałem. Nie wiem w jaki sposób po czterech miesiącach od wypowiedzenia umowy (!!) powstał dług 125zł (rekord świata!!) gdyż nie udało mi się dowiedzieć. Konsultanci udzielali mi całkowicie sprzecznych informacji. Po zmianie dowodu rok temu - nie ma możliwości zweryfikowania mnie w systemie bez wizyty w oddziale (!!) co w moim przypadku nie jest możliwe. W innych bankach wystarczy wejść na swoją stronę internetową aby skorygować zmianę. Np. w Inteligo mam konto prawie dwadzieścia lat i nigdy nie byłem w oddziale banku.. Trzykrotnie kazano mi potwierdzać rezygnację z umowy i rachunek ciągle jest aktywny za co dużo bank każe mi płacić.
    • Katarzyna

      , w dniu 24.08.2016
      No ale po podmianie danych, to już chyba mają dane w systemie i nie ma problemu z weryfikacją? Z tą kasą, jeśli nie wiesz skąd jest, to ja bym po prostu złożyła reklamację.
    • Zbigniew

      , w dniu 31.08.2016
      Zgodzę się z tym , że mi też obiecywano telefon od konsultanta i opiekuna lecz było to niedotrzymanie obietnicy.Na infolinię nie można się dodzwonić , na maile nie odpowiadają.Niepoważne !
    • Katarzyna

      , w dniu 31.08.2016
      Jak to nie można dodzwonić się na infolinię? Jeszcze mi się to nie zdarzyło.
    • Wypowiedz się
  • hakob800

    , w dniu 12.01.2016Ocena:
    Jakieś kpiny z Cloud- założyłem konto na...

    ...początku grudnia, - oczywiście zwykłe bo nie dało się od razu cloud - i dotychczas mam zwykłe - bez możliwości !!!!! SUPER OKAZJI zwrotu za zapłatę np ZUS Obiecują gruszki na wierzbie nie dotrzymują obietnic, a na infolinii nikt nic nie wie. Najgorszy bank i obsługa nie licząc...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    9Przydatność opinii
    • donkichot555

      , w dniu 13.01.2016
      Oj, niedobre banki. Ciekawe kto następny na czarnej liście…
    • KarolAn

      , w dniu 15.01.2016
      Przecież w banku masz wszystko na piśmie. Jeśli czytałeś umowę, podpisałeś i coś nie jest z nią zgodne, to zawsze możesz złożyć reklamację. Skoro wiesz, że masz rację, to nie masz nic do stracenia. No i takie rzeczy jednak najlepiej załatwiać osobiście w oddziale, a nie na infolinii.
    • hakob800

      , w dniu 09.02.2016
      Zawracanie głowy. Przez ponad dwa miesiące przy sprawnie działającym systemie można założyć nowy bank i nowy system, a nie przenieść jakąś garstkę ludzi do innego systemu. Taka operacja to max tydzień. Grają na zwłokę i tyle.
    • Zośka

      , w dniu 27.02.2016
      Wiesz co, jak by to była taka garstka to by to tyle nie trwało. Jaki mieliby powód by grać na zwłokę? Nie wydaje mi się, żeby taka była intencja banku. Z tego co wiem to te migracje trwają, ale są jednak sukcesywnie robione. Sama też trochę czekałam, no ale już wszystko ok.
    • hakob800

      , w dniu 27.02.2016
      Z twojej opinni od razu widać, że jesteś doradcą lub konsultantem banku. Dzięki mamy 27 02 2016 czyli 3 miesiące po założeniu konta i dalej nic mimo xxx i xxx telefonów na info linię. Ostatni parę dni temu z zapewnieniami tele konsultantki , że sprawą zajmie się osobiście i otrzymam informacje na e-maila. Czekam i jak na razie nic. Pozdrawiam cały zespół banku.
    • Wypowiedz się
  • Chłop z mazur XD

    , w dniu 20.03.2017Ocena:
    Założyłem konto online.Oczywiście zostałem...

    ...poinformowany że przedstawiciel będzie się ze mną kontaktował w przeciągu 24 czy tam 48 godzin telefonicznie w celu ustalenia przyjazdu kuriera i dokończenia dalszych procedur. Po upływie tygodnia niestety tak się nie stało.Spoko. Jak zadzwoni zapewne za następny tydzień to mu...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    6Przydatność opinii
    • Maryjka

      , w dniu 21.03.2017
      Musiało się coś wydarzyć, bo ja nie miałam takiego problemu, a oba konta zakładaliśmy w ten sposób. Ja przed strzeleniem focha, wolałabym sprawę wyjaśnić. ;)
    • e-Pomoc Idea Bank

      , w dniu 22.03.2017
      Szanowny Panie,

      przykro nam w związku z opisaną sytuacją oraz długim czasem oczekiwania na umowę. Chcielibyśmy przyjrzeć się sprawie i wyjaśnić przyczyny takiego opóźnienia, dlatego prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem problemu oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

      Po otrzymaniu wiadomości, postaramy się jak najszybciej udzielić Panu wyjaśnień.

      Pozdrawiamy,
      e-Pomoc Idea Bank
    • Chłop z mazur XD

      , w dniu 23.03.2017
      Szanowna Pani
      Serdecznie dziękuję za odpowiedz niestety nie mam czasu na wyjaśnienia.Mam ważniejsze sprawy na głowie .Sprawa jest prosta jak dla mnie.Nie dotrzymali państwo obietnicy więc zamierzam iść do państwa konkurencji.Może tam zostanę potraktowany poważnie,jak również będę rozmawiał z osobami ,które przedstawiają się swoim imieniem i nazwiskiem jako pracownik banku jak również e-Pomocy.
      Z wyrazami szacunku
      Niedoszły Klient
    • Józia

      , w dniu 28.03.2017
      Jasne, bo pan szanowny naprawdę nazywa się Chłop z mazur. ;) Moim zdaniem trochę przesada z tym obrażaniem się.
    • Wypowiedz się