Ocena oddziału

50%
Skorzystałoby ponownie: 2
50%
Nie skorzystałoby ponownie: 2
Zobacz statystyki
Idea Bank

Oddział

Ocena użytkowników

50%
Skorzystałoby ponownie: 2
50%
Nie skorzystałoby ponownie: 2

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz obsługę?
33%
67%
Jak oceniasz kompetencje pracowników?
33%
67%
Czy oddział jest komfortowy?
67%
33%
Czy załatwiłeś wszystkie sprawy?
33%
67%
Czy poleciłbyś oddział znajomemu?
33%
67%
Czy szybko zostałeś obsłużony?
33%
67%

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz obsługę?
33%
67%
Jak oceniasz kompetencje pracowników?
33%
67%
Czy oddział jest komfortowy?
67%
33%
Czy załatwiłeś wszystkie sprawy?
33%
67%
Czy poleciłbyś oddział znajomemu?
33%
67%
Czy szybko zostałeś obsłużony?
33%
67%
Powrót na stronę opinii o oddziałach

Oddział

Toruń, ul. Królowej Jadwigi 16

Dodaj opinię o Oddział

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Oddział

  • normalny człowiek

    , w dniu 10.05.2015Ocena:
    Poproszono mnie na 20 kwietnia na sptkanie dokumenty pozostawiłem do dnia

    Poproszono mnie na 20 kwietnia na sptkanie dokumenty pozostawiłem do dnia dzisiejszego brak jakiej kolwiek informacji co dalek. Poprostu delikatnie mówiac nieładnie oficjalnie nazywam to dosadniej.......zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Tadeusz Kujawski

    , w dniu 16.09.2013Ocena:
    B.profesjonalna i szybka współpraca co pozwala na skuteczne działanie -

    B.profesjonalna i szybka współpraca co pozwala na skuteczne działanie - podkreślam b.dużą empatię i chęć dużej pomocy dla klientów.

    Ta opinia jest przydatna
  • Rutyna Zbigniew

    , w dniu 24.08.2013Ocena:
    Wyżej wymieniony bank wprowadza w błąd swoich przyszłych i obecnych

    Wyżej wymieniony bank wprowadza w błąd swoich przyszłych i obecnych klientów oferując im pomoc na start własnej firmy ,chwyt polega na tym aby załorzyć konto, po założeniu występują poważne problemy z pomocą banku co raz żądają nowych wymagań , tak ja zostałem oszukany.

    Ta opinia jest przydatna
  • wiem

    , w dniu 02.07.2013Ocena:
    Polecam

    Na dzień Dobry miłe przywitanie, pyszna kawka, szybkie przekierowanie do doradcy, sami doradcy kompetentni i serdeczni. Nie wciskają produktów na siłę, tylko A N A L I Z U JĄ indywidualną sytuację klienta i dopierają odpowiedni produkt.

    Ta opinia jest przydatna