Ocena instytucji

69%
Skorzystałoby ponownie: 239
31%
Nie skorzystałoby ponownie: 94
Zobacz statystyki
eurobank

eurobank

Ocena użytkowników

69%
Skorzystałoby ponownie: 239
31%
Nie skorzystałoby ponownie: 94

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 124
    • Głosy negatywne: 69
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 89
    • Głosy negatywne: 23
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 26
    • Głosy negatywne: 2

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
68%
32%
Jak oceniasz pracowników?
68%
32%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
61%
39%

Opinie o eurobank

Korzystasz z usług eurobank? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o eurobank

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o eurobank

  • mimi

    , w dniu 11.09.2015Ocena:
    splacalam kredyt bez komplikacji . nagle stracilam prace i raty zaczelam

    splacalam kredyt bez komplikacji . nagle stracilam prace i raty zaczelam splacac z opoznieniem no i zaczela sie .ciagle telefony 'ublizanie /straszenie windykacja moje tlumaczenia na nic sie zdaly . jestem naprawde w ciezkiej sytuacji a jeszcze te ciagle telefony .

    Ta opinia jest przydatna
    55Przydatność opinii
  • Rad1941

    , w dniu 10.07.2015Ocena:
    Nie polecam tego Banku uważajcie co...

    ...podpisujecie, wielka ściema Eurobaku. Czy grupa Societe Generale z Francji orientuje się co kupiła w Polsce?

    Ta opinia jest przydatna
    58Przydatność opinii
  • euros

    , w dniu 05.05.2015Ocena:
    UWAGA.Łupią na każdym kroku.Pomimo tego że...

    ...płaciłem kartą na kilka setek,to i tak szabrują moje konto na 3,95 zł.Twierdzą że oddają za 15-cie dni,fakt oddają ale w tym czasie co robią z moim i nie tylko moim 3,95 zł?

    Ta opinia jest przydatna
    65Przydatność opinii
  • Beata

    , w dniu 18.03.2015Ocena:
    Bardzo kompetenty konsultant telefoniczny.

    Wszystko bardzo dobrze zorganizowane. Nie byłam do niczego namawiana. Polecam panią Angelikę S. z kołobrzeskiego oddziału. Pani wszystko wyjaśniła, okazała ogromną życzliwość i chęć pomocy. Zaprosiła do założenia konta ale nie naciskała i to bardzo spodobało mi się. Kredyt...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    73Przydatność opinii
  • klientak detaliczna

    , w dniu 06.03.2015Ocena:
    jakiś koszmar ten bank - nie można się...

    ...zalogować do własnych pieniędzy dostać ... to jest kpina!!! już 3 miesiące trwa taka sytuacja

    Ta opinia jest przydatna
    74Przydatność opinii
    • natalia

      , w dniu 05.08.2015
      Logowanie do bankowości
      właśnie się zastanawiałam czy to ja jestem jakaś "lewa" bo któryś raz "zawiesza mi się konto" (zły login lub hasło?!)
      w poprzednim banku przez 10 lat miałam raz taką sytuację.

      Zbyt często mi się to zdarza, żeby to był mój błąd (system najpewniej nawala)

      irytuje mnie to strasznie! i chyba z tego powodu zrezygnuję z ich usług.

      ------------------------------------------------------------------

      poza tym jest o.k
      nie mam kredytów, nikt mnie nie ściga za niespłacalność
      w placówce nikt mi nie wciskał dodatkowych usług czy produktów
    • Wypowiedz się