Ocena instytucji

63%
Skorzystałoby ponownie: 174
37%
Nie skorzystałoby ponownie: 95
Zobacz statystyki
Deutsche Bank Polska

Deutsche Bank Polska

Ocena użytkowników

63%
Skorzystałoby ponownie: 174
37%
Nie skorzystałoby ponownie: 95

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 112
    • Głosy negatywne: 75
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 40
    • Głosy negatywne: 9
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 22
    • Głosy negatywne: 11

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
73%
27%
Jak oceniasz pracowników?
70%
30%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
66%
34%

Opinie o Deutsche Bank Polska

Korzystasz z usług Deutsche Bank Polska? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Deutsche Bank Polska

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Deutsche Bank Polska

  • ROZCZAROWANA

    , w dniu 29.07.2017Ocena:
    Beznadziejny bank, zlikwidowałam ostatnio konto...

    ...oraz lokatę(jedyny atut), wcześniej zlikwidowałam kartę bo za darmo była przy obrocie 700 zl na m-c. Szalę goryczy przelalo jak się polapałam że nie ściągają mi zleconej kwoty na polisę na życie. Po wysłaniu zapytania dostałam odpowiedź że rozwiązali umowę z...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    20Przydatność opinii
  • eBroker.pl

    , w dniu 17.05.2017Ocena:
    Deutsche Bank znalazł się na trzeciej pozycji w...

    ...majowym rankingu eBroker.pl kredytów konsolidacyjnych. Zapraszamy do lektury: http://www.ebroker.pl/rankingi/inne/ranking-kredytow-konsolidacyjnych-maj-2017/5355

    Ta opinia jest przydatna
    23Przydatność opinii
  • DB

    , w dniu 15.02.2017Ocena:
    Taki sobie bank , jak kazdy

    Ta opinia jest przydatna
    31Przydatność opinii
  • Rafał

    , w dniu 11.02.2017Ocena:
    Zrezygnowaliśmy z rodziną z kilku kont ze...

    ...względu na obsługę klienta w placówce w Dąbrowie Górniczej. Ktoś, kto pozwolił pracującej tam Pani Joannie na osobisty kontakt z klientem popełnił błąd życia, chyba że chciał rozsadzić od środka firmę, w której pracował. Takiego skrzyżowania buty, chamstwa i arogancji w...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    33Przydatność opinii
  • Tomasz

    , w dniu 20.07.2016Ocena:
    Fatalna instytucja czyhająca na błąd klienta.

    Jestem klientem "private banking". Zero opieki, zero kontaktu. Do momentu kiedy popełnisz błąd - bank wykorzysta wszelkie zapisy i kruczki w umowie aby nałożyć maksymalne kary i dopłaty. Odpowiedź na reklamacje - 45 dni (oczywiście negatywna). Im nie zależy na budowaniu relacji z...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    49Przydatność opinii