Ocena instytucji

27%
Skorzystałoby ponownie: 28
73%
Nie skorzystałoby ponownie: 74
Zobacz statystyki
AXA DIRECT

AXA DIRECT

Ocena użytkowników

27%
Skorzystałoby ponownie: 28
73%
Nie skorzystałoby ponownie: 74

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 28
    • Głosy negatywne: 74
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
32%
68%
Jak oceniasz pracowników?
33%
67%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
40%
60%

Opinie o AXA DIRECT

Korzystasz z usług AXA DIRECT? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o AXA DIRECT

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o AXA DIRECT

  • Nick

    , w dniu 04.05.2017Ocena:
    axa direct totalna katastrofa -omijajcie z...

    ...daleka.Byłem klientem LibertyDirect od ładnych kilku lat ubezpieczenie OC i domu. Kontakt zawsze rzetelny ,zawsze coś doradzili żeby było lepiej/taniej.Od czasu zmiany szyldu na axa to totalny chaos i kompletny brak możliwości dodzwonienia się -a przecież chciałem dać im pieniądze...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    68Przydatność opinii
  • Darek

    , w dniu 04.05.2017Ocena:
    Dodzwonić się do AXA to istny cud... Zgłosiłem...

    ...szkodę AC i czekam 15 dni na jakąkolwiek odpowiedź czy informację w sprawie szkody i co... ZERO kontaktu telefonicznego, e-maila, pocztą papierową.. A w PZU miałem już w ten sam dzień dokumenty od rzeczoznawcy, wycenę, itp... także bardzo szybka reakcja na plus dla poszkodowanego....zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    68Przydatność opinii
  • Celina

    , w dniu 30.01.2017Ocena:
    Jeden wielki wał szkoda likwidowana już ponad 70...

    ...dni. Szkoda z AC na infolini 40 minut oczekiwania, ludzie na infolinii nie mogą nic przekazać zero informacji i kompetencji. Czegoś takiego w życiu nie widziałam. Złożone już skargi jakm cudem takie coś działa na rynku!!!Lepiej zapłacić 1500 złotych więcej o mieć pewność ze...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    188Przydatność opinii
  • Danka

    , w dniu 30.12.2016Ocena:
    W opisie tej firmy powinno się znaleźć MNIEJ...

    ...NIŻ STANDARD! Dodzwonienie się do tego towarzystwa graniczy z cudem, a jeżeli się już tego dokona można rozmawiać właściwie z samym sobą, bo osoby tam pracujące są niekompetentne, mówią, że wyślą maila z ponagleniem do likwidatora, do centrali o odnalezienie faktury po czym...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    87Przydatność opinii
  • Emil

    , w dniu 08.10.2016Ocena:
    Moja była żona po złości wycofała moje...

    ...ubezpieczenie gdy nie ma do tego prawa i rzecznik przyjął też takie stanowisko. Natomiast axa upiera sie przy tym że mieli do tego prawo. Totalny SYF, nawet nie przeprosili mnie w tej sprawie. Wychodzi na to , że utrodnianie życia zupełnie nie na prawie to priorytet tej firmy w dodatku...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    43Przydatność opinii
« 2 3 4 5 6 »